Торгова нерухомість. Репліка 1. Вакантність.

Україна з населенням у 42 мільйони – достатньо вагомий споживчий ринок, який попри економічну нестабільність, дає можливість швидкого повернення інвестованих коштів. Забезпеченність торговими площами різного формату, якості дуже неоднорідна по регіонам. Важливим фактором, що використовується спеціалістами ринку нерухомості в аналізі є вакантність приміщень. Безумовно, різні види торгової нерухомості показують різну вакантність.
За даними консалтингової компанії CBRE у найбільш популярному сегменті торгової нерухомості, яким є торгівельні центри Києва, вакантність у 2019 році складає 2.8%. Останніми роками склалася тенденція до її зниження. За інформацією Colliers International Ukraine, на кінець 2016 року рівень вакантності складав 10%, 2017 рік закінчився з рівнем вакантності – 5.6%, а на кінець 2018 року зменшився до 3.8%. Показник останнього року у поєднанні з достатньо високими ставками оренди свідчить про те, що інвестори будуть розглядати столицю в якості основного регіону для інвестицій в Україну.
Але вакатність у відриві від інших факторів, що характеризують комерційну нерухомість, є недостатньою для повноцінного аналізу інвестиційної привабливості. Наприклад, у великих містах, що знаходяться досить близько до зони Операції об’єднаних сил, вакантність може бути порівняно невисокою, але ризики притаманні саме цим регіонам є умовною «червоною карткою» для багатьох інвесторів.
Про інші фактори, що характеризують ринок торгової нерухомості у наступних публікаціях.
Для обміну думками запрошуємо на нашу сторінку у соціальній мережі. Саме в обміні поглядами може викристалізуватися найбільш вигідне співробітництво.