Після невеликої перерви в офісі компанії «Увекон» відновилось проведення навчальних семінарів для співробітників компанії.
Керівництву компаній, що цінують свою репутацію, добре відомо, як важливо підтримувати високий рівень компетентності співробітників і відповідно ефективність бізнесу. Тому, вже більше десяти років тому ми вибрали для себе ефективний, і що важливо, безкоштовний спосіб підвищення кваліфікації персоналу. Це так зване навчання "своїми силами" з урахуванням наявності у складі компанії лекторів базових курсів оцінювачів. Крім того, завжди готові підключитися до занять наші головні фахівці, "озброєні" практикою щоденного обміну досвіду з колегами.
Отже, 25 листопада було проведено семінар для співробітників компанії з актуальних питань оцінки. До центрального офісу компанії приїхали фахівці Львівської філії Компанії, а також фахівці «Увекон Харків». На семінарі ми прослухали такі доповіді:
Смольнікова С. М. Керівник департаменту.
Відповідальність оцінювача: від ідентифікації об’єкта оцінки до складання звіту. Особливості і оцінки нерухомості із охоронним статусом. Компетенції оцінювача при визначенні технічного стану об'єктів нерухомості.
Міхно А.П. Керівник департаменту.
Актуальні питання взаємодії з банками. Проблеми оцінки певних типів нерухомості та шляхи їх вирішення. Завдання внутрішнього моніторінгу якості звітів з оцінки.
Чиркін А.М. Директор компанії «Увекон Харків».
- Дохідний підхід. Розрахунок і обгрунтування витрат на заміщення у складі експлуатаційних витрат при визначенні чистого прибутку;
- Практичні особливості побудови вимірників доходу при оцінці нерухомості з комерційним потенціалом - на що звертати увагу;
- Практичні особливості визначення ставки дисконтування.
Слід зазначити, що цінність таких занять в тому, що тема заняття підбирається з урахуванням поточних питань співробітників і керівників підрозділу компанії. Це дозволяє не лише підвищувати кваліфікацію, але і оперативно вирішувати виникаючі завдання і проблеми.